måndag 21 juni 2010

Så himla happy!

Idag är det på pricken två veckor kvar till vernissage. Och efter en heldag i garaget igår med målarpenslarna, så jag fick gjort en massa.
På förmiddagen idag var det därför dags att sticka in till Eva och Thomas på Wahlströms Konst. Äntligen är alla akvarellerna klara inför utställningen och de sista skulle lämnas in för inramning. Det är alltid en så härlig känsla när man åker in och lämnar bilderna där. Det är liksom dags, nu är de klara och jag kan inte göra mer. Inramningen vet jag blir alltid tipp topp. 
Och när de sedan ska hämtas, ja då är det julafton för mig!

Så idag har jag tillåtit mig att gå runt med en sån där nöjd känsla i hela kroppen. Otroligt härligt!
Nu ska korten lämnas in för tryck också och jag ska bara välja ut vilka motiv. Men då får nog min kära familj vara med och tycka och tänka.

Puss & kram!

1 kommentar:

  1. Vad härligt, njut av den känslan!!! Att bara få vara glad och lycklig, är en härlig sinnestämning som vi borde frossa lite oftare i.

    Hoppas att du hinner med tygerna, för det vore himla roligt att se.
    Love!!!

    SvaraRadera