tisdag 4 oktober 2011

Charlotte Simons keramik – öppet på tisdagar i oktober

Under oktober månad, varje tisdag, öppnar Charlotte Simon upp sin mysiga keramikverkstad. Är det dags att köpa presenter till den omöjliga som redan har allt eller kanske piffa i hemmet med något ny fin keramik, då tycker jag absolut du ska bege dig till Byttorp i Borås.
Själv har jag Charlottes äggkoppar, stora härliga fat, småskålar, muggar och halsband i min ägo.
Jag säger bara – åk dit och bli inspirerad.

Ha en härlig tisdag!

2 kommentarer:

  1. Hej hej!
    Låter spännande =)
    Själv håller jag på att pyssla inför en lite hantverks-mässa som jag och Linda ska vara med på...jag ska göra armband,kort och dekorera tändsticksaskar hade jag tänkt ;)
    Hoppas att du får en fortsatt trevlig vecka!
    Kram Sara

    SvaraRadera
  2. Vad kul att hitta hit! Vilka snygga och häftiga bilder du gör! :)

    Tack för kommentaren också. Ja det är svårt att vara annat än positiv när trevliga saker händer :)

    SvaraRadera