lördag 19 november 2011

Butiken "Hemma hos oss" – ny återförsäljare

Det lackar mot jul och det lackar v ä l d i g t fort! Nästa helg är det redan 1a advent, så det är dags att förbereda sig. Har förstått att många fixar med mossa, granris och lite julmys idag. Men vi har firat födelsedag för fullt. Vår fina 11 åring ska firas hela dagen lång :)

Nu har jag levererat paketkort till butiken Hemma hos oss, kul med ny återförsäljare. I butiken finns söta 12 motiv, inte bara med julkänsla utan motiv som passar alla tillfällen.

Dessa bilder fotade jag för några helger sedan och då kändes det som om det var l å n g tid kvar till jul. Men hej vad det går!
Och faktiskt känner jag ett sting av julkänsla, nu när jag nu lägger upp dessa bilder. Jag får nog ta en titt i källaren och leta fram de fina rödvit-rutiga hissgardinerna till köket.

Kram och go´ lördag på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar