fredag 10 februari 2012

Test = fest

Jag har i veckan lämnat in några av mina bilder för testkörning på en skrivare som jag funderar på att köpa. Fick nämligen för en tid sedan ett tips av Huldas Byrålåda. För mina illustrationer samt på utställningarna är det kul att det finns några få tryck. Så istället för att trycka upp 100 st varje gång kanske jag bara bestämmer mig för att det exvis bara finns 10 st numrerade av samma motiv. På så vis tycker jag att exklusiviteten bevaras. Men min originalkonst får leva sitt egna liv och inte gå denna väg, men möjligtvis illustrationerna. Jag funderar fram och tillbaka ... och jag blev ju själaglad när teknikern idag kom in på jobbet och visade finfina testresultat!

Får fundera i helgen, men det känns liiite, som om jag har bestämt mig :)

Happy Friday!




1 kommentar:

  1. Jeg måtte tilbage i dag for at kigge på dine skønne billeder. De giver mig lyst til at forsøge at male med akvarel igen, selvom det er 15 år siden sidst... tak for inspiration...

    Hvilke farver maler du med?

    SvaraRadera