onsdag 14 november 2012

Att bjuda, är att få, är att ge!

Jag är så glad över att få skänka en av mina tavlor till Ung Cancers adventskalender. Min tavla hittar man i luckan söndagen den 9 dec och det är budgivning! Pengarna går oavkortat till Ung Cancer. Jag får hålla liiite på det hela för spänningens skull, men en liten sneak peek kommer nedan.

Några ledtrådar:
• Den är ganska stor
• Den är färgglad (såklart)
• Den har ett budskap, som jag (och många med mig) behöver påminnas om varje dag
• Den är värd dryga 5.000:-

Mer bilder och länkar till julkalendern kommer så småningom och jag hoppas så klart att tavlan drar in en massa slantar till Ung Cancer för de gör ett kanonjobb och de behövs!

Håll tillgodo! 



1 kommentar:

  1. så fina tavlor!!!

    kör du kurser oxå?

    mvh

    linda andersson

    SvaraRadera